luni, 24 octombrie 2011

Are vreo importanta??

Sigur nu intereseaza pe nimeni, nici macar pe mine, dar decat sa spun cuiva ceva din lumea asta infecta si total lipsita de sinceritate si iubire... Da, mi-am pierdut definitiv increderea in oameni, mai ales in barbati.(cei care citesc acest post si stiu ca sunt cu sufletul impacat sa nu ma ia in seama) In femei nu mai zic! Si ele sunt niste javre si profitoare, dar fiecare face ce-l taie capul.

Nici bine nu ajung printre semenii mei ipocriti, cand il vad pe el. Un baiat oarecare, amic de cam un an, vorbim din an in paste si abia daca ne spunem buna, bineinteles are prietena de aproape un an si ceva, aproape 2. Vine langa mine si incepe:
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Ce faci frumoaso?
-(socata) Bine, putin cam obosita, dar bine. Tu?(cu juma' de gura)
-A, super. Ce bine iti sta astazi. Doar ca luciul ala de buze prea iti scoate in evidenta buzucile.( cu o privire deaia gen :>:>:>)
-(si mai socata) A, mda...
-Iti sta totusi bine cu rosul. Imi inspiri pasiune. ( BINE CA TREBUIA SA PLECE CHEMAT DE UN PRIETEN) Scuze, dar ma cheama lepra aia. Oricum mai vorbim. Ciao!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deci, stiu ca nu se incepe cu deci, dar DECI! Efectiv am ramas asa:|:|:|!
Cum dracu', tu care pareai baiatul cel mai iubitor si mai protector, sa imi faci mie avansuri? Pai iubita ta ce va zice? Ti-e ti-ar conveni ca ea sa se dea la ala bun de la etajul 2? Lua-te-ar boala rea de idiot!
In fine, treaca mearga...

Cam peste 3 ore, iar vine tipu'. Era sa ma inec. Toata lumea belea ochii spre mine, ca si cum eu as fi cel mai mare criminal in serie. Nu ca ar fi anormal ca un baiat sa se aseze langa o fata, dar ala era genul de baiat care parca isi iubeste fata, nici din priviri sa n-o insele.
----------------------------------------------------
-(el) Fataaaa, dar ce facii fataaaa?
-(cu multe priviri atintite asupra mea, ca si cum m-as fute acuma cu el) Mananc, ca toata lumea.
-Pofta mare si sa iti fie si de bine pentru cand termini. Tu oricum nu te ingrasi, pui doar unde trebuie, asa cum stie o fata desteapta sa faca.
-(de parca ar fi dupa noi unde sa se puna grasimea si unde nu) Mda, asa o fi.
----------------------------------------------------

Din nou am fost socata si imi venea sa plang. De ce? Pentru ca el, al meu, care acum nu mai e, probabil facea aceleasi lucruri si dupa venea la mine si imi spunea ca ma iubeste( nu vreau sa dau initialele ), ca eu sunt a lui, ca sunt mami lui si puiu lui si iubirea lui...si acum se intinde pe nu stiu unde cu nu stiu cine.
Tot ce nu vreau este sa nu ma mai indragostesc. LoL!? cine s-ar mai indragosti vreodata cand lumea asta este asa de jegoasa si imputita! Faaaaaa, mai spala-te !

4 comentarii:

  1. Fata! Ce sunt excesele astea de tristete si spaima? (am fost sincer?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum spuneam , ranile sufletului ne intuneca judecata ! Dar viata nu s-a sfarsit din cauza unei progenituri care nu a stiut sa aprecieze ce are. Te razbuni pe toti si nu e bine . Cat despre baiatul ala , ce treaba ai tu ce face cum face , daca chiar te-ar fi deranjat cu adevarat il ignorai total ,sau cel putin a doua oara. Te pup ..si bafta~

    RăspundețiȘtergere
  3. va provoaca unii si picati in capcana urii pe viata ... nasol ...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mihai sunt doar reactiile adverse in urma unor intamplari cu asa numiti "oameni"

    @NingeCP. Cum spuneam, toti sunt la fel. Stiu ca nu esti de acord cu mine, dar cum spunea si Ion Ratiu " Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange ca sa ai dreptul sa nu fii de acord cu mine"

    @Anti Vorbim cand descoperi cu adevarat imaginea concreta a lucrurilor.

    Va pup suav!

    RăspundețiȘtergere

Macar fi sincer daca tot te chinui sa scrii ceva.