sâmbătă, 22 octombrie 2011

It's a new day. It's a new start.

22.10.2011 -- 23:02

Trebuie sa tin minte data asta. Mi-am inceput un nou blog. Cel vechi zace undeva, intr-un colt uitat al sufletului meu ( si totusi nu pot sa-l sterg ).
Ma gandesc cum o sa decurga de acum lucrurile, avand in vedere ca m-am hotarat sa fiu ceea ce vreau sa fiu cu adevarat de mult timp, dar nu puteam deoarece aveam anumite principii si anumite reguli dupa care imi ghidam pas cu pas viata. Gen " Curierul " cu Jason Statham .
Incepand de acum, o sa fiu genul de persoana care isi joaca propriul rol. Mi-am dat demisia de la statutul de fata buna. Oricum nimic pe lumea asta nu este ceea ce pare , la o adica, nu? Pai si atunci? Vezi ca-mi dai dreptate?
A si sa mai zic ceva inainte de final. Nenorociti si nenorocite probabil ti-au mancat mai mult sau mai putin viata pana acum, de ce sa nu faci si sa fii si tu la fel? Ce te tine? O scama? Diplomatia? Nu e loc de asa ceva in locul unde ne-am nascut noi. Asa ca .. thing twice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Macar fi sincer daca tot te chinui sa scrii ceva.