duminică, 23 octombrie 2011

Ce-i in minte, nu-i minciuna.

Doare. Doare al dracului de tare, dar pana la urma este decizia a doi oameni cu mintea coapta. Tot raul inspre un bine? Da' de unde?
Tin telefonul langa mine, asteptand un semn, parca de la Dumnezeu , nu de la altcineva... Mamico, unde esti?
Ma simt stransa din cap pana in picioare de o putere malefica, dar placuta. Poate ca m-am obisnuit sa fiu neinteleasa si sa-mi doresc exact opusul lucrurilor bune. Sunt acuzata ca sunt o proasta, ca nu stiu sa imi tin prietenii langa mine, ca accept sa ma las prada placerilor carnale celui nepotrivit, ca la sfarsit sa ii gasesc lucruri ascunse. Tuti pastele lu' sorta de panarama ce ai fost! Nu stiai ca are prietena? Zambeai ca tampita in jurul meu. Dar totusi, respect ca ai fost o javra mai mare ca mine. Dar, de acum a dat turbarea in mine si nu mai pot fi tratata.
Sa am inima de gheata? Mamica ce va zice? Plange si se uita la mine de sus. Iarta-ma mama, dar nu mai suport.
Adevarul gol pusca e ca, transformarea mea sau mai bine spus, adaptarea mea la normele anormale ale vietii progreseaza.
Daca citesti vreodata asta, sa iti amintesti ca m-ai pierdut din cauza ei, labagiule.

------------------------------------------------------------------------------

Visezi cu ochii deschisi la un viitor frumos, alaturi de el, la clipele cand o sa fiti mai mari si o sa aveti posibilitatea sa faceti ce vreti... si totusi femeia e femeie. Nu se poate opri la unul singur, nici daca ii dai luna dupa cer. Mereu va fi acolo unul mai frumos, mai atragator, cu jucaria mai mare, mai tanara, pregatit sa te satisfaca si sa te duca pe culmile placerii. Poate ca m-am grabit sau poate ca m-am supraestimat. Sunt mai mult decat o perversa nenorocita cu fata de copil. Cum am ajuns asa? Mi s-a oferit prea mult intr-un timp prea scurt. Ce patesc acum? Platesc pentru faptele mele . Nu degeaba se spune ca " Fie roata si patrata, se intoarce ea odata." Sa plang? Am plans destul pentru marimea mea. Ce-i prea mult strica, ce-i prea putin.....strica si mai mult.
Tot ce vreau acum este sa invat sa fiu rea, cat mai rea si sa ma razbun pentru fiecare lacrima varsta. Pana la urma, toata lumea are 2 fete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Macar fi sincer daca tot te chinui sa scrii ceva.