duminică, 23 octombrie 2011

Luna ghinionista

Poate ar parea o idiotenie, dar cred ca octombrie e luna mea ghinionista.
Acum 3 ani, in luna octombrie, undeva pe la mijloc mi-am pierdut mama. Imi este dor de ea, imi lipseste enorm si stiu ca intr-un fel sau altul ea este in continuare langa mine, poate este ciudat , dar parca ii simt asa...prezenta, mai ales cand nu fac ce trebuie( iarta-ma mama, dar daca imi place sexul )...
Acum 2 ani, in luna octombrie, tot undeva pe la mijloc, m-am certat cu persoana pe care o credeam " sufletul meu pereche " ( ... )
Acum un an, TOT undeva pe la mijlocul lunii a descoperit tata ca nu mai sunt virgina. " Nesimtitoooooo, trebuia sa fii virgina pana in momentul cand te maritai etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc " ( iarta-ma tata, dar daca nu ma pot abtine :D )
Acum, sa dea .... iar am patit-o. Cu ce? Simplu ca buna ziua. M-am certat cu baiat la care ciudat, tineam si-mi era drag. Fie la el acolo. Mai sunt ca el si mai sunt si ca mine. Ce-mi pare rau...tineam la el:|.

Asa ca...de acum, daca tot mi-am facut doua cucuie in acelasi loc ( inimioara mea inocenta , ouf ouf ), ce rost mai are sa iubesc? Sexul e gratis pentru nimfomane ca mine, doar barbati cu capul pe umeri sa gasesc.

Un comentariu:

  1. hei, buna. am citit comentariul tau. Multumesc mult. ti-as fi rapsuns acolo, dar e prea aglomerat. :-j

    La cat mai multe postari iti doresc...si nu uita... Carpe diem :*

    RăspundețiȘtergere

Macar fi sincer daca tot te chinui sa scrii ceva.